Menu Close

Dažniausiai užduodami klausimai

Savo klausimus, pageidavimus, pasiūlymus ar pastabas galite parašyti į žemiau esančią užklausimo formą.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Tema

    Jūsų žinutė

    Dažniausiai užduodami klausimai:

    1. Ar  gydymo paslaugos teikiamos nemokamai?

    – Taip, šeimos gydytojai,  gydytojai odontolgai, akušerė  prie Viešosios įstaigos Mosėdžio pirminės sveikatos priežiūros centro prisirašiusiems pacientams apdraustiems privalomuoju sveikatos draudimu, gydymo paslaugas teikia nemokamai.

    2. Ar laboratoriniai tyrimai pacientui atliekami nemokamai?

    – Taip. Pagrindiniai  įstaigos gydytojų skiriami tyrimai (tyrimai įtraukti į šeimos gydytojo normą (bendras kraujo tyrimas, bendras šlapimo tyrimas ir kt. ) gydytojui paskyrus, atliekami nemokamai.

    3. Ar Jūsų įstaigos gydytojo išrašytas sintimas galioja tik Skuodo rajone?

    -Ne. Siuntimas galioja visose Lietuvos gydymo įstaigose, kurios yra pasirašiusios sutartis su Teritorine ligonių kasa (visos valstybinės poliklinikos ir ligoninės bei visa eilė privačių gydymo įstaigų).

    4. Ar reikia atvykti į Mosėdžio PSPC informuoti, kad pasirinkau kitą gydymo įstaigą?

    – Nereikia. Jūsų ambulatorinę asmens sveikatos kortelę mes persiųsime į Jūsų pasirinktą gydymo įstaigą, kai Jūsų pasirinkta gydymo įstaiga atsiųs prašymą.

    5. Ką daryti, jeigu norite atšaukti vizitą pas gydytoją?

    – Jeigu norite atšaukti vizitą, prašome pranešti telefono Nr. +370 440 73 261. Nurodykite savo ir gydytojo, pas kurį buvote užsiregistravęs pavardę. Dėkojame už supratingumą. Tokiu būdu sutrumpiname eiles pas gydytojus.

    6. Kur reikia kreiptis įstaigos nedarbo metu?

    – Po įstaigos darbo valandų, nedarbo ir švenčių dienomis medicinos pagalba  teikiama Respublikinės Klaipėdos ligoninės Skuodo filialo prėmimo skyriuje adresu – Šatrijos g. 3 – 1, LT-98114, Skuodas.

    7. Kaip man gauti siuntimą?

    Siuntimą gydytojo specialisto konsultacijai gydytojas (šeimos gydytojas arba gydytojas specialistas) išduoda ne pagal paciento norą, o pagal poreikį, atsižvelgdamas į paciento sveikatos būklę.

    Šeimos gydytojas siuntimą pas gydytoją specialistą pacientui gali išduoti, kai mano, kad reikalinga gydytojo specialisto pagalba norint nustatyti tikslią diagnozę ar įvertinti pacientui skiriamą gydymą.

    Gydytojas specialistas siuntimą pacientui gali išduoti, jeigu jo konsultacijos metu paaiškėja, kad reikalinga ir kitos profesinės kvalifikacijos gydytojo specialisto konsultacija (pvz., pacientą konsultavęs kardiologas nusprendžia, kad reikalinga endokrinologo konsultacija ar akių ligų gydytojo konsultacija ir pan.).

    8. Kiek laiko galioja siuntimas pas gydytoją specialistą?

    Siuntimo galiojimo laikas skaičiuojamas nuo jo išrašymo dienos iki paciento užregistravimo gydytojo specialisto priėmimui arba įregistravimo į eilę gydytojo specialisto paslaugoms gauti.

    Pas gydytoją specialistą dėl konsultacijos reikia užsiregistruoti per 180 kalendorinių dienų – tiek laiko galioja siuntimas. 

    9. Kam Mobilioji slaugos komanda teikia ambulatorines slaugos paslaugos namuose?

    Ambulatorinės slaugos paslaugos namuose (ASPN) teikiamos pacientams, kuriems šeimos gydytojas, vadovaudamasis SAM patvirtintu Ambulatoriniu slaugos paslaugų namuose teikimo aprašu, kuris nustato ASPN poreikį, ir išduoda siuntimą šioms paslaugoms gauti.

    10. Ką daryti susirgus?

    Pastebėjus pirmuosius galimos ligos simptomus – aukšta kūno temperatūra, šaltkrėtis, bendras silpnumas, raumenų ir kaulų skausmai, užsikimšusi nosis ar sloga, gerklės perštėjimas ar skausmas, kosulys, galvos ar akių skausmas būtina:

    – Mažinti kūno temperatūrą (jei išgėrus vaistus temperatūra nenukrito, pasitikslinti ar pakankama vaisto dozė),

    – Gerti pakankamai skysčių,

    – Ilsėtis, atidėti visus darbus,

    – Reguliariai vėdinti patalpas,

    – Jei karščiuojate ilgiau nei 3-4 dienas, būtina pakartotinai pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju dėl galimų  komplikacijų ir tikslingesnio gydymo.

    Skip to content